Proč má smysl přijímat karty ve vašem obchodě?
Odpovídají podnikatelky ve videích na sociálních sítích KB SmartPay. Společnost KB SmartPay nedávno vydala na svých sociálních sítích sérii videí, v nichž tři podnikatelky z různých odvětví vysvětlují přínosy, které jim osobně přináší přijímání bezhotovostních plateb. S kampaní KB SmartPay přichází na začátku léta, kdy se mnoho drobných podnikatelů chystá využít letní sezónu k prodeji svých výrobků či nabídce služeb. Tvůrcem videí je agentura Fairways a jejich zkušený kameramanem Petr Kořínek.
Společnost KB SmartPay, zprostředkovatel platebních řešení pro obchodníky, nedávno spustila pilotní sérii videí na sociálních sítích. První tři videa se zaměřila na podnikatelky, které sdílí své osobní motivace a důvody, proč se rozhodly pro používání platebních terminálů od KB SmartPay. Tvůrci videí, reklamní agentura Fairways, věří, že autentické příběhy úspěšných aplikací jsou nejlepším způsobem, jak představit výhody platebních terminálů dalším obchodníkům.

Jana Smolková, majitelka obchodu s módou Imperial Fashion v Liberci
„Hledali jsme způsob, jak oslovit potenciální klienty KB SmartPay v době, kdy takřka na denní bázi vychází články o tom, jak se někteří obchodníci v ČR vrací k platbě pouze v hotovosti. Vsadili jsme na skutečné příběhy skutečných lidí, v našem případě podnikatelek, které používají řešení od KB SmartPay v praxi a mají s ním pozitivní zkušenost. Obchodní vztah je určitou formou partnerství, ze kterého mají těžit obě strany, a proto je s videi spojená i propagace obchodu, penzionu a kadeřnického salonu, ve kterých jsme natáčeli,“ doplnil majitel agentury Fairways Adam Grégr.
„Natáčení bylo příjemným zpestřením pracovního dne. Petr Kořínek dokázal svým přístupem navodit velmi uvolněnou atmosféru, kdy se z focení a natáčení stala zábava, nikoliv stresující záležitost,“ uvedla Olga Široká, majitelka kadeřnického salonu Bellezza a jedna z protagonistek.

Olga Široká, majitelka kadeřnického salónu Bellezza v pražské Krči
Videa byla v posledních třech týdnech zveřejněna na sociálních sítích KB SmartPay – Facebook a LinkedIn. Následovat bude série videí zaměřená na zajímavá a nevšední místa v ČR, kde se díky řešení od KB SmartPay dá jednoduše zaplatit kartou. KB SmartPay chce kampaní oslovit drobné živnostníky a podnikatele, kteří se stále zdráhají využívat moderní technologie zajišťující maximální komfort jejich zákazníkům.

Kateřina Krouská, ředitelka penzionu SOLID SPA v Řepově u Mladé Boleslavi