Migrace

Výměna terminálů u KB SmartPay

Proč dochází k výměně terminálů?
K výměně terminálů dochází u stávajících klientů KB SmartPay, kteří dnes používají terminály, které buď již nesplňují současné PCI standardy, nebo je naplánována jejich výměna z jiných technických důvodů.

Co to pro mě znamená?
Výměnu za zcela nové, moderní terminály Vám zajistíme zdarma. Karetní transakce budou nově zpracovávány na platformě společnosti Worldline. Z toho důvodu je potřeba podepsat novou smlouvu.

Co musím udělat?
Z Vaší strany v tuto chvíli není potřeba dělat nic, ohledně dalšího postupu se Vám vždy ozveme. Váš bankovní poradce je o této akci plně informován. Výměnu zajišťujeme prostřednictvím speciálního pracovního týmu, který Vás bude kontaktovat a průběžně instruovat o potřebné součinnosti.

Detailní přehled změn naleznete zde.

Postup výměny terminálů

Obdržíte dopis
s návrhem nové dokumentace

Dokumenty si pouze prostudujte.

Kontaktuje Vás
klientská linka

Operátor s Vámi zkontroluje aktuálnost údajů na smlouvě, vysvětlí změny a zodpoví případné dotazy. Po telefonátu připravíme finální dokumentaci, kterou Vám předá kurýr k podpisu.

Zavolá Vám kurýr
a domluvíte spolu termín podpisu smlouvy

Nemusíte nikam chodit, my přijedeme za Vámi.

Náš servisní partner
zajistí výměnu terminálu

Instalaci se snaží technik provést vždy tak, aby neomezila Váš provoz.

O transakcích
Vám bude do e-mailu zasílán elektronický výpis

Ten je nastaven na měsíční frekvenci. V případě, že budete chtít jinou frekvenci nebo budete požadovat jakékoliv další změny, vyplňte příslušný webový formulář v sekci Klientská zóna.

Ověření stavu Vaší výměny

?Uveďte IČ, u kterého má být ověřen stav výměny.

Často kladené dotazy:

Musím podstoupit výměnu terminálu?

Ano, výměna terminálu je nezbytná. Jedná se o technologickou záležitost. Provozování terminálů, které nesplňují pravidla regulace, není povoleno, nese rizika, a proto musí být terminály vyměněny. Terminály novější, které regulaci zatím vyhovují, budeme vyměňovat také, a to proto, abychom byli schopni zpracovávat všechny transakce našich klientů na nové a jednotné platformě. Nezáleží na tom, že byl terminál měněn zrovna nedávno a že není nijak poškozen.

Mám pouze platební bránu. Budete mi také něco měnit?

Ano, transakce realizované prostřednictvím platební brány GP webpay budou zpracovávané na nové platformě. Nová brána umožní placení metodou Google Pay.
Vaše stávající smlouva o přijímání platebních karet bude nahrazena novou smlouvou a novými Všeobecnými obchodními podmínkami. Smlouva zůstává třístranná a jejími účastníky jsou společně s Vámi KB SmartPay (Cataps, s. r. o.) a Worldline SA/NV. Po změnách na platební bráně dojde k ukončení stávající smlouvy, a to dohodou. Dokumenty Vám zašleme.
Dojde také ke změně výpisů. O všech provedených transakcích Vám budeme zasílat výpis z akceptace na Váš e-mail - v denní, týdenní nebo měsíční frekvenci, podle toho, jak máte nastavenou frekvenci zasílání dnes, ve formátech csv, dat nebo pdf. Obsah výpisů se oproti dnešnímu změní. Proto zpracováváte-li výpis strojově, doporučujeme Vám provést namapování nového souboru v předstihu. Testovací soubor naleznete níže v sekci Dokumenty.
GP webpay portálu ani platebních stránek používaných Vašimi zákazníky se změna nedotkne. Změna proběhne automaticky. Ke změně dojde do 3 měsíců od podpisu nové dokumentace. O tom, že se tak stalo, Vás budeme informovat emailem.

Bude mě výměna terminálu něco stát?

Výměnu terminálu i doručení nové smlouvy k podpisu Vám zajistíme zdarma.

Mění se pro mě něco?

Dostanete jiný terminál. Vypadá jinak než ten dnes používaný a některé operace se dělají jinak. Terminál je od špičkového EU producenta a splňuje všechny požadované standardy. K novým terminálům Vám na našem webu poskytneme manuály a videonávody, případně Vám poradíme na lince technické podpory.
V rámci výměny terminálů dojde také ke změně smluvní dokumentace. Smluvními stranami se pro Vás stává nově Worldline SA/NV, který nahrazuje Komerční banku. 
Z hlediska služeb se vždy snažíme maximálně respektovat Vaše stávající nastavení – produktů i cen. Pokud navrhujeme změny, představujeme Vám je v průběhu procesu výměny, tzn. pokud se něco mění, vzájemně si to odsouhlasíme. 
Realizované transakce zpracováváme na nové platformě a platby Vám budeme zasílat časem z jiného čísla účtu. Platby připisujeme denně, čas na zpracování máme podle podmínek do 4 dnů ode dne realizované transakce.
Dále se mění zasílání výpisů. Výpisy zasíláme v nové podobě e-mailem ve zvolené frekvenci. Více o výpisech se dočtete v letáku zde. Nově nebudeme poskytovat papírové výpisy. Výpisy v PDF podobě, které jste dosud měli v internetovém bankovnictví Komerční banky, na toto místo již umisťovat nebudeme, s výjimkou denních výpisů.
Detailní popis všech změn naleznete zde

Musím něco udělat já?

Poskytněte nám prosím maximální součinnost, aby výměna proběhla hladce a rychle. V tuto chvíli není potřeba podnikat žádné aktivní kroky z Vaší strany. Ohledně ověření údajů na smlouvě, podpisu smlouvy i doručení terminálu se Vám vždy ozveme.

Chci změnit služby / údaje / e-mail pro zasílání výpisu, jeho frekvenci apod. Co mám dělat?

Pokud chcete změnit údaje, které jsme Vám zaslali v návrhu dokumentace, řekněte nám to při telefonátu, který proběhne.
Pokud jsme již spolu mluvili a změny chcete udělat až poté, nejjednodušším a nejrychlejším způsobem je vyplnit příslušný webový formulář v sekci Klientská zóna

Ovlivní výměna terminálu můj provoz?

Instalaci se snaží technik provést vždy tak, aby neomezila Váš provoz. Pokud to situace na provozovně neumožňuje (nelze mít v provozu více zařízení), instalace bude zajištěna tak, abychom omezili provoz minimálně a vždy po domluvě s personálem prodejny. Technik zapojí nový terminál, zkontroluje funkčnost, poté krátce zaškolí obsluhu a odveze původní terminál.

Klientská linka

+420 295 565 400

Pokud raději řešíte věci písemně, využijte formuláře v sekci Klientská zóna nebo nám napište na obchod@kbsmartpay.cz.