Migrace

Výměna terminálů u KB SmartPay

Proč dochází k výměně terminálů?
K výměně terminálů dochází u stávajících klientů KB SmartPay, kteří dnes používají terminály, které buď již nesplňují současné PCI standardy, nebo je naplánována jejich výměna z jiných technických důvodů.

Co to pro mě znamená?
Výměnu za zcela nové, moderní terminály Vám zajistíme zdarma. Karetní transakce budou nově zpracovávány na platformě společnosti Worldline. Z toho důvodu je potřeba podepsat novou smlouvu.

Co musím udělat?
Z Vaší strany v tuto chvíli není potřeba dělat nic, ohledně dalšího postupu se Vám vždy ozveme. Váš bankovní poradce je o této akci plně informován. Výměnu zajišťujeme prostřednictvím speciálního pracovního týmu, který Vás bude kontaktovat a průběžně instruovat o potřebné součinnosti.

Detailní přehled změn naleznete zde.

Postup výměny terminálů

Obdržíte dopis
s návrhem nové dokumentace

Dokumenty si pouze prostudujte.

Kontaktuje Vás
klientská linka

Operátor s Vámi zkontroluje aktuálnost údajů na smlouvě, vysvětlí změny a zodpoví případné dotazy. Po telefonátu připravíme finální dokumentaci, kterou Vám předá kurýr k podpisu.

Zavolá Vám kurýr
a domluvíte spolu termín podpisu smlouvy

Nemusíte nikam chodit, my přijedeme za Vámi.

Náš servisní partner
zajistí výměnu terminálu

Instalaci se snaží technik provést vždy tak, aby neomezila Váš provoz.

O transakcích
Vám bude do e-mailu zasílán elektronický výpis

Ten je nastaven na měsíční frekvenci. V případě, že budete chtít jinou frekvenci nebo budete požadovat jakékoliv další změny, vyplňte příslušný webový formulář v sekci Klientská zóna.

Ověření stavu Vaší výměny

?Uveďte IČ, u kterého má být ověřen stav výměny.

Často kladené dotazy:

Musím podstoupit výměnu terminálu?

Ano, výměna terminálu je nezbytná. Jedná se o technologickou záležitost. Provozování terminálů, které nesplňují pravidla regulace, není povoleno, nese rizika, a proto musí být terminály vyměněny. Terminály novější, které regulaci zatím vyhovují, budeme vyměňovat také, a to proto, abychom byli schopni zpracovávat všechny transakce našich klientů na nové a jednotné platformě. Nezáleží na tom, že byl terminál měněn zrovna nedávno a že není nijak poškozen.

Bude mě výměna terminálu něco stát?

Výměnu terminálu i doručení nové smlouvy k podpisu Vám zajistíme zdarma.

Mění se pro mě něco?

Dostanete jiný terminál. Vypadá jinak než ten dnes používaný a některé operace se dělají jinak. Terminál je od špičkového EU producenta a splňuje všechny požadované standardy. K novým terminálům Vám na našem webu poskytneme manuály a videonávody, případně Vám poradíme na lince technické podpory.
V rámci výměny terminálů dojde také ke změně smluvní dokumentace. Smluvními stranami se pro Vás stává nově Worldline SA/NV, který nahrazuje Komerční banku. 
Z hlediska služeb se vždy snažíme maximálně respektovat Vaše stávající nastavení – produktů i cen. Pokud navrhujeme změny, představujeme Vám je v průběhu procesu výměny, tzn. pokud se něco mění, vzájemně si to odsouhlasíme. 
Realizované transakce zpracováváme na nové platformě a platby Vám budeme zasílat časem z jiného čísla účtu. Platby připisujeme denně, čas na zpracování máme podle podmínek do 4 dnů ode dne realizované transakce.
Dále se mění zasílání výpisů. Výpisy zasíláme v nové podobě e-mailem ve zvolené frekvenci. Více o výpisech se dočtete v letáku zde. Nově nebudeme poskytovat papírové výpisy. Výpisy v PDF podobě, které jste dosud měli v internetovém bankovnictví Komerční banky, na toto místo již umisťovat nebudeme, s výjimkou denních výpisů.
Detailní popis všech změn naleznete zde

Musím něco udělat já?

Poskytněte nám prosím maximální součinnost, aby výměna proběhla hladce a rychle. V tuto chvíli není potřeba podnikat žádné aktivní kroky z Vaší strany. Ohledně ověření údajů na smlouvě, podpisu smlouvy i doručení terminálu se Vám vždy ozveme.

Chci změnit služby / údaje / e-mail pro zasílání výpisu, jeho frekvenci apod. Co mám dělat?

Pokud chcete změnit údaje, které jsme Vám zaslali v návrhu dokumentace, řekněte nám to při telefonátu, který proběhne.
Pokud jsme již spolu mluvili a změny chcete udělat až poté, nejjednodušším a nejrychlejším způsobem je vyplnit příslušný webový formulář v sekci Klientská zóna

Ovlivní výměna terminálu můj provoz?

Instalaci se snaží technik provést vždy tak, aby neomezila Váš provoz. Pokud to situace na provozovně neumožňuje (nelze mít v provozu více zařízení), instalace bude zajištěna tak, abychom omezili provoz minimálně a vždy po domluvě s personálem prodejny. Technik zapojí nový terminál, zkontroluje funkčnost, poté krátce zaškolí obsluhu a odveze původní terminál.

Klientská linka

+420 228 883 243

Pokud raději řešíte věci písemně, využijte formuláře v sekci Klientská zóna nebo nám napište na obchod@kbsmartpay.cz.