Kontaktujte nás

Ať už máte nějaký problém, nebo se jen chcete zeptat, náš tým expertů je vždy připraven vám pomoci. Zvolte číslo dle svého požadavku nebo nám zde zanechte svůj kontakt – rádi vám zavoláme zpět a probereme, co potřebujete. Rychle, efektivně a zdarma.
Zavoláme vám nejpozději do 2 pracovních dnů.

Potřebujete pomoci s terminálem nebo poradit ohledně transakcí?

Volejte na telefonní číslo uvedené na terminálu nebo na 228 883 241.
 

Technická podpora

S technickými dotazy se na nás můžete obrátit každý den včetně svátků 8:00 – 24:00.

Přibližná vytíženost Technické podpory:

Technická podpora

Doporučujeme volat v 8:00 – 9:00 a 16:00 – 23:00.

Administrativní podpora

S administrativními dotazy se na nás můžete obrátit v pracovní dny Po – Pá 8:00 – 17:00.

Přibližná vytíženost Administrativní podpory:

Administrativní podpora

Doporučujeme volat v 15:00 – 17:00.

 

Pokud raději řešíte věci písemně, využijte formuláře v sekci Klientská zóna.

Chcete nabídku na míru?

Vyplňte Poptávkový formulář, nebo zanechte kontakt. Ozveme se vám.

Sídlo firmy:
KB SmartPay, Worldline Czech Republic s. r. o.
Rohanské nábřeží 670/17, 186 00 Praha 8 – Karlín, Czech Republic
IČ: 03633144, DIČ: CZ03633144, DIČ pro účely DPH: CZ699001182

Společnost zapsána v obchodním rejstříku vedeném městským soudem v Praze, spisová značka C 235160.

Probíhá ověření zadaných údajů. Nezavírejte, prosím okno prohlížeče a vyčkejte na dokončení.